مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 22:302022-11-14اجتماعي

7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان رونمایی شدند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: هم زمان با هفته آموزش در خوزستان از هفت طرح پژوهشی، مهارتی و فناورانه این اداره کل رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل بیت مشعلی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با هفته آموزش هفت طرح پژوهشی، مهارتی و فناورانه شامل کمربند حرارتی کپسول های گاز، ترموستات هوشمند با قابلیت کنترل فازی، تستر موتورهای اینورتر ، کنترل هوشمند موقعیت یاب خورشید، تسترموتورهای تسمه ای لباسشویی، کولر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و شبیه ساز انواع مدارات فرمان برق صنعتی توسط plc تهیه شده از سوی علی قنواتی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامهرمز رونمایی شد.

وی عنوان کرد: همه این طرح ها با توجه به اهداف آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار (فعلی و آتی) و ارتقای توان کارآفرینی و معرفی شغل های نوین تهیه شده اند.

بیت مشعلی گفت: هفته آموزش خوزستان با هدف گرامیداشت آموزش عالی، آموزش و پرورش و آموزش مهارتی فنی و حرفه ای از 21 تا 26 آبان اولین بار در کشور در این استان به تصویب رسید و روز دوشنبه (23 آبان) به عنوان آموزش، مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان رونمایی شدند

7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان رونمایی شدند