مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-14سياسي

حضور سفیران سیاسی و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ناوشکن دنا


ناوشکن تمام ایرانی دنا که در قالب ناوگروه صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ناوبندر مکران در بندر جاکارتا پهلوگرفته است، میزبان سفیران سیاسی و وابستگان نظامی 12 کشور دنیا بود.

- ناوشکن تمام ایرانی دنا که در قالب ناوگروه صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ناوبندر مکران در بندر جاکارتا پهلوگرفته است، میزبان سفیران سیاسی و وابستگان نظامی 12 کشور دنیا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سفیران سیاسی و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ناوشکن ایرانی دنا که در قالب ناوگروه صلح و دوستی در بندر جاکارتای اندونزی پهلو است، حضور یافتند.

ناخدایکم فرهاد فتاحی، فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش در این مراسم، اقیانوس را خانه آبی همه کشورهای جهان و متصل کننده ملت ها به یکدیگر توصیف کرد و اظهار داشت: برای تداوم امنیت و ثبات در دریا، باید این نوع رفت و آمد نیروهای دریایی تقویت و توسعه یابد.

وی موفقیت های اقتصادی، تامین صلح و توازن دریایی را وظیفه مشترک نیروی دریایی کشورها عنوان کرد و افزود: کشورهای حاشیه اقیانوس هند وظیفه مهمی را در قبال صلح و ثبات منطقه و جهان دارا هستند.

نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش همواره در تحقق امنیت پایدار خطوط مواصلاتی کشتیرانی بین المللی تلاش کرده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفیران سیاسی و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ناوشکن دنا

حضور سفیران سیاسی و وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ناوشکن دنا