مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-14اقتصادي

ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان، اظهار کرد: همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در گیلان برگزار شده است.

وی با اشاره به تلفیق دو بخش تاریخی و طبیعی در این نمایشگاه افزود: مرمت و بازسازی ابنیه تاریخی گیلان در اولویت قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان به روند برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان اشاره و بیان کرد: اختتامیه این همایش با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری همراه خواهد بود.

جهانی با اشاره به وجود 3 هزار بنای تاریخی در گیلان، اضافه کرد: بخش تاریخی گیلان می تواند اقتصاد گردشگری استان را متحول کند.

وی از برپایی 60 غرفه در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان خبر داد و افزود: 46 شهرداری گیلان در برپایی این نمایشگاه مشارکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اهداف برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان، بیان کرد: شناسایی ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند

ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند