مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-14بين الملل

جزییات حمله سپاه به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه گفت: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک ها و اخراج آنان را عملی نکند همچنان این اقداماتمان ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم،  سردار اصانلو با اشاره به هدف قرار دادن مقر گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: هم با پهپادهای انتحاری، هم با پهپادهای رزمی و هم با موشک مقرهای گروهک های تجزیه طلب تروریستی را هدف قرار دادیم و دقیقاً همه اهدافی را که شناسایی کردیم مورد هدف قرار دادیم.

او افزود: تعدادی از افراد این گروهک ها را در داخل در اغتشاشات اخیر، دستگیر کرده ایم و تعدادی از آنان اعتراف کرده اند که برای ایجاد اغتشاش، کشته سازی وارد ایران شدند و نیز از عوامل داخلی استفاده کرده اند.

فرمانده قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک ها و اخراج آنان را عملی نکند همچنان این اقداماتمان ادامه می یابد.

او ادامه داد: سپر انسانی که متاسفانه آنان از خانواده های خودشان و در مقرهای شان ساخته اند تا یک زمانی برای ما معنی دارد و مجبوریم مقرهایی که حتی در کنار خانه های سازمانی ایجاد کرده اند را مورد هدف قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله سپاه به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان

جزییات حمله سپاه به مقر تروریست ها در اقلیم کردستان