مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-14ورزشي

170 میلیون تومان بدهی انضباطی پاس همدان تسویه شد


قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: 170 میلیون تومان بدهی این باشگاه از ادوار گذشته بابت جرائم انضباطی به فدراسیون فوتبال پرداخت و به طور کامل تسویه شد.

- سیدمحمد رضوی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این اظهار کرد: این بدهی پس از گذشت چهار سال توسط مدیریت جدید باشگاه تسویه شد و از ابتدای فصل جاری تاکنون حتی یک مورد پرونده انضباطی نداشته ایم.

وی افزود: تسویه حساب کامل انضباطی باشگاه با فدراسیون فوتبال یکی از موانع بزرگ در سال های اخیر بود که با برنامه ریزی لازم این مشکل برطرف شد.

رضوی پور خاطرنشان کرد: همین تسویه حساب مالی بابت بدهی های انضباطی باعث شد تا کارت بازی برای بازیکنان صادر شود تا مشکلی برای ورود به مسابقات نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هنوز شاکیان مالی دیگری وجود دارند، گفت: همین مسئله باعث شده که کارت بازی سایر نفرات صادر نشود و در تلاش برای تسویه بدهی هایی هستیم که از سال های گذشته در این باشگاه انباشته شده است.

قائم مقام باشگاه پاس همدان تصریح کرد: به زودی بدهی شاکیان سال های گذشته را نیز طبق توافق تسویه خواهیم کرد تا در ادامه مسابقات مشکلی نداشته باشیم.

وی در رابطه با شرایط مالی تیم پاس گفت: مشکلی در این زمینه نداریم و به عنوان شرکت جویبار شهر مدیریت امور باشگاه پاس را در اختیار گرفتیم و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 میلیون تومان بدهی انضباطی پاس همدان تسویه شد

170 میلیون تومان بدهی انضباطی پاس همدان تسویه شد