مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-14حوادث

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شیراز


رییس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی که با ادعای نفوذ در ادارات و سازمان های دولتی، مبالغی وجه نقد و سکه طلا از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، - خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی دوشنبه 23 آبان در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی از طریق اینستاگرام با آنها آشنا و با ادعای نفوذ در ادارات، اقدام به اخذ مبالغی برای انجام کار آنها کرده و پس از مدتی جوابگوی آنها نبوده و از آنها کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی و بررسی اظهارت شکات موفق شدند محل اختفای متهم را در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های انجام شده لب به اعتراف گشود و مشخص شد با جلب اعتماد 3 نفر از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و اخذ 4 عدد سکه و مبلغ 500 میلیون ریال از آنها کرده است.

حبیبی با اشاره به اینکه متهم که دارای 4 فقره سابقه کیفری است، پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زنذان شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی جایی مطمئن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شیراز

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شیراز