مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-14فرهنگي

برگزاری مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی در اهواز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی (منطقه سه کشور) به مدت سه روز در اهواز خبر داد.

- اهواز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی (منطقه سه کشور) به مدت سه روز در اهواز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید کیانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم آغاز به کار این جشنواره با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به مدت سه روز در اهواز و با حضور قصه گویان برتر 6 استان کشور برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره از روز شنبه 28 آبان ماه با حضور قصه گویان استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس در سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان آغاز می شود و تا 30 آبان ماه ادامه دارد.

کیانی اضافه کرد: در این دوره از جشنواره منتخبی از قصه گویان شرکت کننده در مناطق کم برخوردار، روستایی و بیمارستان های کودکان حضور می یابند و برای کودکان و نوجوانان قصه گویی می کنند.

دبیر اجرایی مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور، برگزاری نشست های آموزشی را از دیگر برنامه جانبی این جشنواره عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی در اهواز

برگزاری مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی در اهواز