مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-14اقتصادي

بیشترین تلاش ما برای حل مسائل در حوزه دام است


ساداتی نژاد با بیان اینکه بخش دام و طیور به دلیل مردمی سازی یارانه ها با مسائلی مواجه شد، اضافه کرد: سخت ترین شرایط را حوزه دام دارد و بیشترین تلاش ما برای حل این مساله است در این راستا رییس جمهور دستور داد بسته حمایتی برای حوزه دام داشته باشیم، - در این بسته حمایتی توافق شد 10 هزار میلیارد تومان برای صندوق های حمایتی کشاورزی به خصوص در حوزه دام سبک تخصیص یابد.

سید جواد ساداتی نژاد امروز 23 آبان ماه در دیدار با بهره برداران و تشکل های بخش کشاورزی قم که در سالن همایش های اتاق بازرگانی استان برگزار شد، دغدغه ی کشاورزان و دامداران را به حق دانست و گفت: باید با هم مشکلات را حل کنیم من نیز به عنوان فرزند یک کشاورز مشکلات کشاورزان را درک می کنم و به دنبال رفع آن هستیم.

وی با بیان این که در دولت سیزدهم بیش از 25 درصد تولید جو بیشتر شد و عمده تولیدات کشاورزی به خصوص در حوزه زراعت افزایش یافت، اظهار کرد: قیمت کود تنها 15 درصد رشد دارد و برای کاهش قیمت آن بسیار تلاش کردیم، قیمت جهانی این محصول سه برابر رشد کرد و ما تنها 30 درصد قیمت آن را از بهره برداران می گیریم و 12 هزار میلیارد تومان یارانه برای این کار اختصاص یافت.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به رشد 138 درصدی قیمت گندم گفت: در دولت سیزدهم 83 هزار میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تلاش ما برای حل مسائل در حوزه دام است

بیشترین تلاش ما برای حل مسائل در حوزه دام است