مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-14پزشكي

بهره مندی روزانه هزار نفر از خدمات داروخانه های هلال احمر


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر شامل بیماران خاص، مبتلا به ‏ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه های هلال احمر بهره می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی اظهارداشت: داروخانه های هلال احمر با تمام توان به خدمت رسانی و تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز هموطنان پرداخته و در مهر ماه جاری جمعاً 33 هزار و 700 نسخه به داروخانه های هلال احمر مراجعه کرده و خدمات دارویی به آن ها ارائه شده است.

همچنین در مدت یاد شده نزدیک به 17 هزار نسخه شامل بیمه های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی، بانک ها و بیمه های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوطه ارائه شده است.

وی در ادامه از راه اندازی چهار عدد سیستم کامل در داروخانه مرکزی به منظور استقرار نمایندگان بیمه دی جهت فروش غیر حضوری داروهای مورد نیاز جانبازان تحت پوشش بیمه مذکور خبر داد.

عسکری اضافه کرد: در داروخانه مرکزی هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه داروهای خاص، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان تلاش می شود تا به رغم حجم بالای مراجعین و بیماران، مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی روزانه هزار نفر از خدمات داروخانه های هلال احمر

بهره مندی روزانه هزار نفر از خدمات داروخانه های هلال احمر