مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-14سياسي

همکاری نکردن مسئولان همدان انبوه سازان را وادار به کوچ کرده است


رییس انجمن انبوه سازان همدان با اشاره به اینکه مهاجرت انبوه سازان همدان به سایر شهرها به دلیل همکاری نکردن مسئولان همدان بوده است، گفت: زمان‎ بر بودن صدور پروانه ساختمانی و ندادن تخفیف در زمینه صدور پروانه ساختمانی از دلایل اصلی کوچ انبوه سازان همدان است.

- ایسنا/همدان رییس انجمن انبوه سازان همدان با اشاره به اینکه مهاجرت انبوه سازان همدان به سایر شهرها به دلیل همکاری نکردن مسئولان همدان بوده است، گفت: زمان‎ بر بودن صدور پروانه ساختمانی و ندادن تخفیف در زمینه صدور پروانه ساختمانی از دلایل اصلی کوچ انبوه سازان همدان است.

محمدصادق پارسامهر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صدور پروانه ساختمانی بین شش تا 18 ماه زمان می ‎برد، اظهارکرد: صدور پروانه ساختمانی در شهرداری، نظام مهندسی و شرکت های خدمات رسان فرایندی طولانی را طی می کند به طوریکه بین شش تا 18 ماه زمان نیاز است تا یک پروانه ساختمانی صادر شود.

وی با تأکید براینکه شهرداری همدان جدیداً صدور الکترونیکی پروانه های ساختمانی را شروع کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر با روال قبل پروانه ساختمانی صادر می شود به ویژه در نظام مهندسی بررسی نقشه ها بسیار زمان بر است.

پارسامهر با بیان اینکه ظرف یک ماه گذشته دو بار به شورای شهر نامه ارسال کردیم که برای انبوه سازان تخفیفات صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نکردن مسئولان همدان انبوه سازان را وادار به کوچ کرده است

همکاری نکردن مسئولان همدان انبوه سازان را وادار به کوچ کرده است