مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-14ورزشي

اعتراض فدراسیون جودو به حضور یک ورزشکار در مسابقات جهانی


فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، ضمن تبریک به مناسبت کسب عنوان قهرمانی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان در مسابقات جهانی باکو، فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران که به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.

نامبرده طی چند سال گذشته در اردوهای تیم ملی جودو مردان ایران به صورت منظم و در صحت و سلامتی کامل حضور داشته و همراه با تیم ملی جودو کشورمان نیز در سال 1401 در سه رویداد بین المللی شامل تورنمنت چند جانبه بغداد، تورنمنت چهار جانبه روسیه و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه به عنوان نماینده تیم ملی جودو ایران حضور داشته است و تا کنون در هیچ مسابقه داخلی نابینایان و کم بینایان یا اردوی تیم ملی فدراسیون حضور نداشته.

به یکباره فدراسیون جودو متوجه اقدام عجیب، غیرمنتظره و بدون هماهنگی فدراسیون نابینایان و کم بینایان در خصوص استفاده از وحید جدی به عنوان ورزشکار ملی پوش جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان شد که به محض اطلاع از موضوع، مراتب اعتراض خود را به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض فدراسیون جودو به حضور یک ورزشکار در مسابقات جهانی

اعتراض فدراسیون جودو به حضور یک ورزشکار در مسابقات جهانی