مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-14اقتصادي

آزادراه اصفهان- شیراز تا پایان سال به بهره برداری می رسد


مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور با بیان اینکه برای تکمیل آزادراه اصفهان-شیراز 3 هزار میلیارد تومان دیگر باید هزینه کنیم، گفت: با تخصیص 3 هزار میلیارد تومان تا پایان سال آزادراه اصفهان- شیراز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا صلواتی مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور با اشاره به توسعه شبکه آزادراهی کشور اظهار کرد: در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 2 هزار و 700 کیلومتر به شبکه آزادراهی کشور افزوده شد، طرح های شبکه آزادراهی در سال های آغازین دهه 50 انجام شد و بعد از آن از سال های آغازین دهه 70 این روند مجدداً در کشور شروع شد، قبل از انقلاب قم-تهران تنها آزادراه کشور به طول کمتر از 200 کیلومتر بود.

وی با بیان اینکه آزادراه ها محور توسعه کشور هستند، افزود: هر جا آزادراهی ایجاد کنیم، بعد از آن شاهد توسعه محدوده هستیم؛ آزادراه ها علت توسعه هستند و با وجود فشارهای سخت و تورم ها و افزایش هزینه ها و در سال های اخیر این روند شدت گرفت.

هزار کیلومتر آزادراه در کل کشور با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال احداث است صلواتی با اشاره به سیاست دهه اخیر دولت در ساخت آزادراه ها بیان کرد: سیاست دولت این است که مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی را در ساخت آزادراه داشته باشد و دولت مشوق دیگران برای ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه اصفهان- شیراز تا پایان سال به بهره برداری می رسد

آزادراه اصفهان- شیراز تا پایان سال به بهره برداری می رسد