مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-14سياسي

سامانه تبلیغات امور پزشکی آغاز به کار کرد


مدیر کل نظارت، ارزشیابی و اعتبار بخشی سازمان نظام پزشکی کشور از آغاز به کار رسمی سامانه تبلیغات امور پزشکی (سیتا) در بستر parvaneh.

irimc.

org به منظور استفاده اعضای جامعه پزشکی خبر داد.

- مدیر کل نظارت، ارزشیابی و اعتبار بخشی سازمان نظام پزشکی کشور از آغاز به کار رسمی سامانه تبلیغات امور پزشکی (سیتا) در بستر parvaneh.

irimc.

org به منظور استفاده اعضای جامعه پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شیرین شجاعی با اشاره به این که یکی از اهداف اداره کل نظارت پویاتر و اجرایی تر شدن دستورالعمل ها و آیین نامه های موجود بوده است، اظهار کرد: تغییرات متعددی در دستورالعمل تبلیغات در سال های 97 و 99 اتفاق افتاده و مستنداتی از جمله شیوه نامه صدور مجوز تبلیغات، خدمات مجاز تبلیغات جهت پنج رشته و همچنین عناوین مجاز تخصص و فوق تخصص تدوین و ابلاغ شدند.

وی افزود: در ادامه کار با توجه به لزوم صدور انواع مجوزهای تبلیغات امور پزشکی شامل رسانه های دیداری و شنیداری، محیطی، بنر افتتاحیه، پیامک و فضای مجازی الزامات آن در دستورالعمل سال 1399 ابلاغ شد.

وی با اشاره به این که بر اساس تغییرات رخ داده در این دستورالعمل، کمیته مرکزی تبلیغات موضوع ماده 38، با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به اعضا، ملزم به ساماندهی فضای تبلیغات و تسهیل فرآیند شد، ادامه داد: کمیته مرکزی تبلیغات به استن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تبلیغات امور پزشکی آغاز به کار کرد

سامانه تبلیغات امور پزشکی آغاز به کار کرد