مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-14اجتماعي

لزوم معافیت مالیاتی پزشکانی که در مناطق مرحوم طبابت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس زاده گفت: همه رشته ها از امکان تحصیل رایگان استفاده می کنند، اما طرح خدمت اجباری در مناطق محروم ندارند، - رییس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: نظام پزشکی با صدای بلند اعلام می کند که افزایش ظرفیت بدون توجه به دو مقوله یعنی کیفیت آموزش و آینده سلامت دنیا بحث بسیار ناقص و ناکارآمدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس زاده گفت: همه رشته ها از امکان تحصیل رایگان استفاده می کنند، اما طرح خدمت اجباری در مناطق محروم ندارند، در مقام مقایسه با سایر رشته ها هم تفاوتی وجود ندارد، بین فارغ التحصیلان جوان ما که به مناطق محروم می روند چه به عنوان ضریب کا و چه برای جمع آوری امتیاز مطب آن تفاوت ها، تفاوت های معنا داری نیست.

وی ادامه داد: قانون مجلس راهکار بسیار خوبی است برای این که ما به شدت به ایجاد فضای امید و نشاط در بین فارغ التحصیلان جوان نیاز داریم و این قانون می تواند کمک کند که ما این موانع را برداریم.

رییس زاده گفت: معنی قانون برای حوزه سلامت این است که هر کسی فارغ التحصیل شد و تعهدات قانونی خود را گذراند بتواند هر جایی که نیاز است و درخواست دارد مطب بزند، البته این مجوز ها دو نوع هستند یک ثبت محور و تایید محور، مجوز های ثبت محور یعنی این که هر جا که خواستند ثبت می کنند، اما تای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معافیت مالیاتی پزشکانی که در مناطق مرحوم طبابت می کنند

لزوم معافیت مالیاتی پزشکانی که در مناطق مرحوم طبابت می کنند