مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-14سياسي

کشورهای غربی مانند فرانسه از هیچ کمکی به اغتشاش گران دریغ نکردند


عضو هیئت ­علمی دانشگاه مذاهب با اشاره به دیدار رییس جمهور فرانسه با بانیان اغتشاشات اخیر گفت: کشورهای غربی مثل فرانسه ظاهراً از اغتشاشات خوششان آمده و از هیچ کمکی به اغتشاش گران دریغ نکردند.

- حامد رستمی نجف ­آبادی عضو هیئت ­علمی دانشگاه و مسئول بسیج اساتید دانشگاه بین ­المللی مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: جریانات تکفیری و افراطی در اغتشاشات اخیر دخیل بوده و هزینه های زیادی برای کشاندن درگیری در کشور کردند.

عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) نشان داد اتاق فکر این جریانات تکفیری کشور عربستان و جریان وهابیّت هستند و این کشورها به دنبال تحریک مناطق مرزی مثل سیستان و بلوچستان نیز هستند.

وی افزود: گروهک­ های تکفیری از آب گل آلود ماهی می ­گیرند، این ها همان افرادی هستند که نه تنها به حقوق زن اعتقادی ندارند؛ بلکه زنان را به بردگی می­ گرفتند؛ هنوز رفتار داعش در بین ایزدی­ ها و به بردگی گرفتن دختران و زنان را فراموش نکرده ­ایم.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: گروه های تکفیری اگر قدرت را دست بگیرند، اولین قشری که کرامت انسانی ­شان زیر پا گذاشته می شود همین قشر دختران و زنان است، در مبانی فکری آن ها هیچ اعتقادی به حقوق زنان دیده نمی شود؛ ما نیز در این گروه ها چیزی به جز جهاد نکاح و به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی مانند فرانسه از هیچ کمکی به اغتشاش گران دریغ نکردند

کشورهای غربی مانند فرانسه از هیچ کمکی به اغتشاش گران دریغ نکردند