مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-14سياسي

سرلشکر موسوی: ساخت باور 373 آغاز مسیر ارتقای قدرت پدافندی ایران بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره ارتقای برد سامانه «باور 373» به بیش از 300 کیلومتر گفت: - فرمانده کل ارتش با اشاره به ارتقای سامانه باور 373 گفت: این راه که با ساخت باور 373 و موشک های مربوط به آن آغاز شده تا جایی که ما اطمینان کامل داشته باشیم از این که می توانیم به طور صد در صدی از آسمان و امنیت کشورمان دفاع کنیم، ادامه خواهد داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره ارتقای برد سامانه باور 373 به بیش از 300 کیلومتر گفت: این اتفاق بسیار خوبی در شرایطی رخ داده که کشور ما در شرایط تحریم و محدودیت کامل بوده و غیر از یک یا دو کشور چنین توانی را در اختیار ندارند.

وی افزود: این دستاورد متخصصان دفاعی کشورمان در حالی به دست آمده که سایر کشور ها هر چه بخواهند را به دست می آورند و همه به آن ها کمک می کنند.

اما، دانش و همت جوانان ما را به این دستاورد رساند که بتوانیم یک هدف را در فاصله بیش از 300 کیلومتری و در ارتفاع 43 هزار پا و سطح مقطع کم هدف قرار بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: ساخت باور 373 آغاز مسیر ارتقای قدرت پدافندی ایران بود

سرلشکر موسوی: ساخت باور 373 آغاز مسیر ارتقای قدرت پدافندی ایران بود