مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-14بين الملل

در مزدوری منافقین شکی نیست شما چرا همراه تروریست ها شدید؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن به مدیریت کرباسچی، سردبیری محمد قوچانی و کمک کسانی، چون عباس عبدی و احمدزیدآبادی، همسو با منافقین تلاش بسیاری در گرم نگه داشتن آتش التهاب و اغتشاش داشت و خبرنگار این روزنامه هم بازداشت شده است.

- در مزدوری منافقین شکی نیست شما چرا همراه تروریست ها شدید؟! در پی شکست کامل نقشه آمریکایی- صهیونیستی آشوب، روزنامه زنجیره ای هم میهن علناً سازمان منافقین را گروهی تروریستی و مزدور خطاب کرد؛ حال آن که در دو ماه گذشته و تا همین اواخر، هم بازی رسانه ای این سازمان بدنام در تحریک به اغتشاش بود!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن به مدیریت کرباسچی، سردبیری محمد قوچانی و کمک کسانی، چون عباس عبدی و احمدزیدآبادی، همسو با منافقین تلاش بسیاری در گرم نگه داشتن آتش التهاب و اغتشاش داشت و خبرنگار این روزنامه هم بازداشت شده است.

اما اکنون ضمن انتشار تصاویر مایک پمپئو با سرکرده گروهک رجوی می نویسد: سازمان مجاهدین خلق که سابقه اقدامات تروریستی اش در ایران کاملاً مشهود و مستند است و حتی زمانی در لیست سازمان های تروریستی اروپا و آمریکا قرار داشت، حالا به راحتی و آزادانه در آمریکا و اروپا فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مزدوری منافقین شکی نیست شما چرا همراه تروریست ها شدید؟!

در مزدوری منافقین شکی نیست شما چرا همراه تروریست ها شدید؟!