مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-14اجتماعي

راه اندازی 2 کتابخانه سیار در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرضا


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا گفت: 2 دستگاه اتوبوس سیار توسط شهرداری به نهاد کتابخانه ها به مدت 20 سال به منظور کتابخانه سیار تحت عنوان پیک دانایی و پیک دانش برای روستاهای فاقد کتابخانه و مناطق کم برخوردار شهرضا اختصاص یافت.

- فاطمه پورخاقان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هفته کتاب امسال از بیست ویکم تا بیست و هفتم آبان ماه اظهار کرد: شعار امسال هفته کتاب ما همانیم که می خوانیم است و برنامه های متنوعی در این هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تأسیس کتابخانه در شهرستان  شهرضا به سال 1320 بر می گردد، افزود: قدمت کتابخانه در شهرضا نشان از میزان علاقه و اعتلای فرهنگی مردمی است که ریشه در تاریخ کهن این مرز و بوم دارد.

پورخاقان گفت: از سال 1383 با تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و استقلال کتابخانه های عمومی در تمامی زمینه ها، اعم از جذب بودجه، تخصیص اعتبارات و تجهیزات توجه ویژه ای به این نهاد شده است و تاکنون پیشرفت هایی در راستای فرهنگ ترویج مطالعه و جذب مخاطب داشته است.

  رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا با بیان اینکه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا در طول یکسال اخیر فعالیت های متعددی در سه حوزه فرهنگی، اداری، فنی و نیز فعالیت های عمرانی انجام داده است، بیان کرد: کتابخانه های عمومی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 کتابخانه سیار در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرضا

راه اندازی 2 کتابخانه سیار در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرضا