مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:402022-11-14سياسي

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه اغتشاشگران باید مبتنی بر جهاد تبیین باشد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جلسات رسیدگی به محکومین اغتشاشات اخیر باید تبیین محور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان، غلامعلی دهشیری در نشست فصلی دادستان های استان با اشاره به آغاز روند رسیدگی به پرونده های متهمان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دادستان ها در جلسات رسیدگی تنها به بررسی اتفاقات و صدور کیفر خواست اکتفا نکرده و بنا به تاکید مقام معظم رهبری، با ریشه یابی آسیب های اجتماعی جهاد تبیین را سرلوحه این جلسات قرار دهند.

وی با بیان این که اغتشاشات اخیر یک پدیده ساده نبود افزود: در جریانات اخیر عوامل بسیاری در سازمان اغتشاشات نقش داشت که سازمان و کف خیابان داشت به میدان آورد.

دهشیری با بیان این که مهمترین راهبرد دشمنان در اغتشاشات اخیر، بمباران رسانه ای با تولید محتواهای دروغ و انتشار گسترده آنها بود تصریح کرد: دشمنان در این مسیر از نمادهای مختلف اعتراضی جهت اکثریت نمایی اقدامات خود استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اغتشاشات با به کار گرفتن جنگ ادراکی و انتشار تصاویر فیلم های نیروهای نظامی و انتظامی به دنبال پروژه شرمگین ساختن و بیرون راندن آنها از صحنه بود و اگرتدابیر فرماندهی، ایمان قوی نیروی های امنیتی و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه اغتشاشگران باید مبتنی بر جهاد تبیین باشد

رییس کل دادگستری یزد: دادگاه اغتشاشگران باید مبتنی بر جهاد تبیین باشد