مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-13حوادث

رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از بررسی پرونده محیط بان کرمانی که به اتهام قتل مردی در محدوده منطقه شکار ممنوع رابُر بازداشت شده در دادسرای نظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ جمشید محبت خانی به ایرنا گفت: صبح پنجشنبه -19 آبان- اداره کل محیط زیست استان کرمان خبری مبنی بر حضور شکارچیان در منطقه حفاظت شده رابُر کرمان در حوالی روستای عشق آباد دریافت کردند که برای شکار گراز وارد منطقه شده بودند ، بر این اساس دو محیطبان به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: محیطبانان با شکارچیان در خارج از منطقه رابُر مواجه شدند که گرازی را شکار کرده و در حال خارج شدن از منطقه بودند.

بعد از اینکه هم محیطبانان و هم شکارچیان از خودرو پیاده شدند، یکی از شکارچیان فرار کرد و در این زمان یکی از محیطبانان اقدام به شلیک کرد که گلوله به سر شکارچی برخورد و موجب کشته شدن وی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ادامه داد: اکنون پرونده محیطبان در دادسرای نظامی تشکیل شده و باید بررسی شود که چه اتفاقی افتاده که محیطبان تیراندازی کرده و موجب کشته شدن فرد شده است البته گرازی هم که شکار کرده بودند کشف و ضبط شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا شکار در منطقه حفاظت شده صورت گرفته است گفت: این موضوع هم در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی

رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی