مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:412022-11-13اقتصادي

معاون وزیر راه: اتمام مساکن مهر پردیس 12 هزار میلیارد اعتبار می خواهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران مادرتخصصی شهرهای جدید کشور و معاون دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامیدند در این راستا اقداماتی انجام شده و در این راستا حرکت می کنیم.

جعفری ادامه داد: امروز وظیفه ما تمرکز در این حوزه ها است و خدا را شاکریم که اولین مرکز اشتغال و کارآفرینی را کمی دیر اما افتتاح کرده و این نوع مراکز را برای حمایت از بانوان کارآفرین در شهرهای جدید کشور توسعه خواهیم داد.

وی بیان کرد: با کمک شهرداری های شهرهای جدید کشور بحث اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی را آغاز و پردیس به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و گام بعدی این طرح در پرند و سپس در سراسر شهرهای جدید کشور توسعه خواهد یافت تا این اشتغال و کارآفرینی مشکلات ساکنان را کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید کشور با بیان اینکه در این مراکز باید از کمک خیرین بهره برد، اضافه کرد: مشارکت مردم بسیاری از مشکلات را حل می کند و همت خیرین بسیاری از نواقص را کاهش داده و خواهد داد و در حوزه تولید، اشتغال و فروش محصولات می توان با نگاه توانمندسازی بانوان زنجیره تولید و توانمندسازیشان را فراهم کرد.

جعفری تصریح کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی را باید با استفاده از افراد امتحان پس داده فعال کرده و مرکز تولیدات فرهنگی، هنری، آموزشی و فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: اتمام مساکن مهر پردیس 12 هزار میلیارد اعتبار می خواهد

معاون وزیر راه: اتمام مساکن مهر پردیس 12 هزار میلیارد اعتبار می خواهد