مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 20:522022-11-13سياسي

کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد تقویت شود/ احیای مساجد ضرورت دارد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه احیای مساجد ضرورت دارد، گفت: کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد باید تقویت شوند.

- ایسنا/گیلان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه احیای مساجد ضرورت دارد، گفت: کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد باید تقویت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا حاجتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا که با هدف بررسی وضعیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد و احیای دفتر نمایندگی در آستارا و همچنین برنامه ریزی در خصوص برگزاری کنفرانس ملی علمی، فرهنگی و آینده پژوهشی در جغرافیا و شهرسازی با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و با محوریت توسعه و پیشرفت آستارا برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه مساجد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد ولی با کارکردهای چندگانه فرهنگی و اجتماعی فاصله وجود دارد و متاسفانه در حال حاضر کارکردهای قرآنی مساجد را هم از آن گرفته اند و این در حالی است که مسجد نقش تاثیرگذاری در توسعه فرهنگ دینی و رفع آسیب های اجتماعی مناطق مختلف شهری دارد.

وی با اشاره به اهمیت مساجد به عنوان محور اتحاد اسلام و مسلمین، افزود: متاسفانه مساجد فقط تبدیل به جایی برای نماز خواندن شده اند و کارکرد مسجد محدود به ساعات برگزاری نماز نیست و این اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد تقویت شود/ احیای مساجد ضرورت دارد

کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد تقویت شود/ احیای مساجد ضرورت دارد