مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-13حوادث

انهدام یک باند گروگانگیری در جنوب تهران/7نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ری از انهدام یک باند گروگانگیری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در همین راستا هفت نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از حضور یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری 177 خاور شهر در خصوص گروگانگیری و اخاذی میلیونی از وی خبر داد و افزود: این فرد توسط اشخاصی به بهانه خروج قانونی از کشور و اعزام به کشورهای همسایه اخاذی شده بود.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت و تیم های عملیاتی کلانتری خاورشهر با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در باغ ویلایی در محدوده محمود آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ری افزود: تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی هفت نفر متهم که چهار تن از آنان ایرانی و سه تن از آنها اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدتد.

وی گفت: در بررسی های بیشتر از محل تعداد 23 نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند، نیز طی این عملیات آزاد و به همراه متهمان به کلانتری خاورشهر منتقل شدند.

جلیلیان افزود: دو نفر از هفت متهم این پرونده سابقه دار در حوزه قاچاق انسان بوده اند و در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند گروگانگیری در جنوب تهران/7نفر دستگیر شدند

انهدام یک باند گروگانگیری در جنوب تهران/7نفر دستگیر شدند