مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-13سياسي

دانشگاه صنعتی قوچان میزبان اولین رویداد «ایده شو» با حمایت از کارآفرینی می شود


مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه صنعتی قوچان گفت: این دانشگاه صنعتی به عنوان یکی از 10 دانشگاه برتر صنعتی کشور در حوزه فناوری و نوآوری میزبان اولین رویداد «ایده شو» برای حمایت از کارآفرینی و اشتغال در سطح شهرستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی فرزانه ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از پوستر اولین مسابقه کارآفرینی و اشتغال با عنوان ایده شو در دانشگاه صنعتی قوچان، اظهار کرد: این دانشگاه توسط پایگاه استنادی جهان اسلام در سطح دانشگاه های کشور در رتبه دهم دانشگاه های برتر صنعتی در حوزه فناوری و نوآوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی قوچان به دنبال تحقق عملی شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، گفت: اولین دوره مسابقه ایده شو با همکاری دستگاه های اجرایی و بررسی کنند، بیان کرد: علوم مهندسی، مهندسی کشاورزی و صنایع وابسته، صنایع دستی، بوم گردی، کسب و کارهای فضای مجازی، انرژی، اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی، ساخت مصنوعات فلزی و چوبی گوشه ای از محورهای این مسابقه است.

وی افزود: تیم داوری متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه و تعدادی از کارآفرینان برتر استان است که بحث بازار و ایجاد اشتغال را در اولویت طرح ها و ایده های مطرح شده قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی قوچان میزبان اولین رویداد «ایده شو» با حمایت از کارآفرینی می شود

دانشگاه صنعتی قوچان میزبان اولین رویداد «ایده شو» با حمایت از کارآفرینی می شود