مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-13ورزشي

پخش جام جهانی فوتبال به پلتفرم ها هم رسید


ساترا با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه های سه و ورزش را در اختیار رسانه های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز قرار می دهد.

- ساترا با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه های سه و ورزش را در اختیار رسانه های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، حق مالکیت پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 از فیفا توسط سازمان صدا و سیما خریداری شده است و پلتفرم های دارای مجوز از ساترا می توانند از طریق قاب اختصاصی (iframe) شبکه های سه و ورزش نسبت به پخش مسابقات جام جهانی اقدام کنند.

ساترا به منظور حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر، با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه های سه و ورزش را در اختیار رسانه های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان مبتنی بر نظام رتبه بندی قرار می دهد.

رسانه های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا می توانند برای در اختیار داشتن قاب اختصاصی(iframe) شبکه های سه و ورزش، بر مبنای نظام رتبه بندی از طریق اداره کل صدور مجوز و امور رسانه ها با شماره تلفن 88345199 داخلی (330) تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش جام جهانی فوتبال به پلتفرم ها هم رسید

پخش جام جهانی فوتبال به پلتفرم ها هم رسید