مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-13سياسي

جشنواره انار در لرستان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری جشنواره انار در منطقه «تنگ سیاب» این استان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری جشنواره انار در منطقه تنگ سیاب این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور معرفی محصولات با کیفیت و برند باغات لرستان در راستای جذب گردشگری جشنواره انار در تنگه سیاب شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: با توجه به پتانسیل بالای محصولات باغی و همچنین وجود متمرکزترین انارستان کشور در منطقه تنگه سیاب شهرستان کوهدشت و در راستای جذب گردشگری به استان این جشنواره در دل باغات انار این منطقه برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه جشنواره انار تنگه سیاب کوهدشت 25 آبان ماه جاری برگزار می شود افزود: تلاش می کنیم راهکاری لازم را به منظور برند کردن این محصول با کیفیت در سطح کشور که می تواند توسعه صنعت گردشگری را به دنبال داشته باشد به کار بگیریم.

حسن پور اظهار کرد: لرستان در تولید محصولات کشاورزی و باقی از جمله انار، گردو، انجیر سیاه و عسل از قطب های کشور محسوب می شود که معرفی این محصولات به منظور جذب گردشگر در دستور کار این اداره کل قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انار در لرستان برگزار می شود

جشنواره انار در لرستان برگزار می شود