مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-13سياسي

روند روبه رشد علوم پدافندی و نظامی هیچگاه متوقف نمی شود


معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تنوع طراحی تا فناوری های پیشرفته سامانه های بومی قدرت نفوذ بیگانگان را کم اثر کرده و لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم مهدی ثقفی فر معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش در برنامه تلویزیونی سلام تهران شبکه 5 سیما گزارشی از افزایش بُرد موفقیت آمیز کشف، شناسایی و درگیری سامانه سلاح راهبردی باور373 به عموم هموطنان کشورمان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه سامانه سلاح راهبردی بُرد بلند باور373 برای مقابله با اهداف دورایستا بکارگیری و در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش در چرخه ی عملیاتی قرار گرفته است، اظهارکرد: برد کشف، درگیری و انهدام این سامانه سلاح در نمونه ی بهینه شده بطور چشمگیری ارتقاء پیدا کرده است و توانسته است هدف را در فاصله 306 کیلومتری منهدم کند که دستاورد کاملا ارزنده و خطیری محسوب می شود.

امیرسرتیپ دوم ثقفی فر با اشاره به اینکه سامانه سلاح راهبردی باور373 دفاع هوایی و قدرت بازدارندگی مرزهای هوایی کشورمان را در برابر بیگانگان افزایش داده است، تصریح کرد: ازآنجاییکه زیرسازی، بسترسازی و دانش مناسب تولید تسلیحات داخلی کاملا داخلی و بومی است درنتیجه ارتقاء، پیشرفت و کیفیت این سامانه ها نیز براحتی قابل افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند روبه رشد علوم پدافندی و نظامی هیچگاه متوقف نمی شود

روند روبه رشد علوم پدافندی و نظامی هیچگاه متوقف نمی شود