مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-13فرهنگي

برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد، مدرس، محقق، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر عصر روز شنبه 21 آبان با حضور مدیرکل هنر های نمایشی، - آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد روز شنبه 21 آبان با حضور مدیر کل هنر های نمایشی و جمعی از هنرمندان، دانشجویان و همکاران این هنرمند در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد، مدرس، محقق، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر عصر روز شنبه 21 آبان با حضور مدیرکل هنر های نمایشی، خانواده این هنرمند و جمعی از هنرمندان در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

کاظم نظری، مدیرکل هنر های نمایشی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امیدوارم در آینده در فضایی مطلوب و دور از غم با یکدیگر گفتگو کنیم، بیان کرد: زنده یاد استاد بادمداد، خسرو خوبان، مرد بزرگی بود.

او معلم بنده بوده و همچنان هست.

منش و دانش او بسیار به من آموخت.

نظری در پایان سخنانش ضمن عرض تسلیت به خانواده زنده یاد بامداد و جامعه هنری گفت: ایشان در قلب من و قلب همه دانشجویانش همیشه زنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد

برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد