مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-13سياسي

اصفهان به شیراز 2 ساعت نزدیکتر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه، علیرضا صلواتی مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور درباره توسعه شبکه آزادراهی کشور اظهار کرد: - مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان_شیراز بزرگترین آزادراه کشور به طول 224 کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را 130 کیلومتر و زمان سفر را 2 ساعت کوتاه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه، علیرضا صلواتی مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور درباره توسعه شبکه آزادراهی کشور اظهار کرد: در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 2 هزار و 700 کیلومتر به شبکه آزادراهی کشور افزوده شد.

طرح های شبکه آزادراهی در سال های آغازین دهه 50 انجام شد و بعد از آن از سال های آغازین دهه 70 این روند مجدداً در کشور شروع شد.

قبل از انقلاب قم-تهران تنها آزادراه کشور به طول کمتر از 200 کیلومتر بود.

وی با بیان اینکه آزادراه ها محور توسعه کشور هستند، افزود: هر جا آزادراهی ایجاد کنیم، بعد از آن شاهد توسعه محدوده هستیم؛ آزادراه ها علت توسعه هستند و با وجود فشار های سخت و تورم ها و افزایش هزینه ها و در سال های اخیر این روند شدت گرفت.

هزار کیلومتر آزادراه در کل کشور با پیشرفت بیش از 50 درصد در حال احداث است مجری طرح های آزادراهی مرکز و جنوب کشور با اشاره به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان به شیراز 2 ساعت نزدیکتر می شود

اصفهان به شیراز 2 ساعت نزدیکتر می شود