مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-13فرهنگي

جشنواره رنگینک در جهرم برگزار می شود


مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه جهرم از برگزاری جشنواره رنگینک ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

- پوران دراجی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: جشنواره رنگینک جهرم همراه با نمایشگاه و عرضه غذاهای سنتی و صنایع دستی بانوان جهرم و برگزاری مسابقه تهیه رنگینک ویژه بانوان در هفته جهرم برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره و مسابقه، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده و ایجاد بستر مناسب جهت ایجاد انگیزه و حضور بانوان کارآفرین در نمایشگاه های مختلف شهرستانی و استانی است.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، رونق کسب و کار مشاغل خانگی در قشر بانوان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

دبیر برگزاری اولین جشنواره رنگینک جهرم با بیان اینکه جشنواره رنگینک با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط شهرستان و آموزشگاه های آزاد آشپزی، شیرینی پری و … در هفته جهرم برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره در روز یکشنبه 22 آبان ماه از ساعت 15 الی 20 در محل تالار برکه نقره ای واقع در میدان آیت الله حق شناس، خیابان عصر عاشورا برگزار می شود.

مشاور امور بانوان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان اعلام کرد: عموم شهروندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رنگینک در جهرم برگزار می شود

جشنواره رنگینک در جهرم برگزار می شود