مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-13سياسي

پیش بینی بیش از 7 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای احیای قنوات


معاون امور آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: ردیف های اعتباری خوبی برای احیا و بازسازی قنوات در مجلس شورای اسلامی در نظرگرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فریبرز عباسی در نشست هم اندیشی با کشاورزان جوین  اظهار کرد: با هدف پایداری آب قنوات، افزایش دبی و آبدهی بیشتر آنها، کمیسیون کشاورزی مجلس نگاه ویژه ای در حوزه کشاورزی به ویژه نسبت به احیای قنوات داشته و برای نخستین بار اعتبارات ویژه ای برای این حوزه در نظر گرفته است.

معاون امور آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی افزود: نخستین بار است که از اعتبارات محرومیت زدایی، بیش از هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای احیای قنوات و از تهاتر نفت و منابع عمومی نیز اعتبارات خوبی برای بازسازی و مرمت و احیای قنوات منظور شده است.

وی گفت : خراسان رضوی 7 هزار رشته قنات دارد که 2 هزار رشته  آن مربوط به غرب استان  است و امسال بیشترین اعتبارات مصوب برای مرمت قنات ،  به این استان تعلق دارد.

معاون امور آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی همچنین  از اجرای طرح آبخیز تا جالیز به منظور پایداری آب قنوات و کاهش خسارات ناشی از سیل و مخاطرات طبیعی  ، خبر داد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بیش از 7 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای احیای قنوات

پیش بینی بیش از 7 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای احیای قنوات