مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-13ورزشي

آغاز اولین رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری در یزد


اولین رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری با عنوان «یزد، شهر گردشگرپذیر» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آغاز بکار کرد.

- ایسنا/یزد اولین رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری با عنوان یزد، شهر گردشگرپذیر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آغاز بکار کرد.

این رویداد ملی از امروز 22 آبانماه با هدف ارائه و حمایت از ایده های فناوری در حوزه گردشگری آغاز می شود و علاقمندان می توانند آثار و ایده های خود در این زمینه را حداکثر تا سی ام آذرماه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

محورهای مدنشر این رویداد ملی شامل آینده نگری گردشگری شهر یزد، بازاریابی و برند مقصد گردشگری شهر یزد، چگونگی تحول در اقتصاد گردشگری شهر یزد، مدیریت یکپارچه توسعه گردشگری بافت تاریخی شهر یزد، نوآوری در خلق محتوای مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر یزد و کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و هوشمند سازی در گردشگری شهر یزد عنوان شده است.

قرار است کارگاه های تخصصی، ارائه و داوری طرح های پیشنهادی در بازه زمانی 30 آذر ماه تا 30 بهمن ماه برگزار و اختتامیه این رویداد ملی نیز در تاریخ چهارم اسفندماه امسال انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری در یزد

آغاز اولین رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه گردشگری شهری در یزد