مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-13سياسي

تماس زارع پور با روستاییان درباره کیفیت اینترنت


میزان پوشش روستاهای کشور تا دهه فجر امسال به 95 درصد می رسد و تا سال آینده دیگر هیچ روستای بالای بیست خانواری بدون ارتباطِ باکیفیت در کشور نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور در کانال شخصی خود در یک پیام رسان داخلی نوشت: مطابق هر هفته با تعدادی از نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای قرار گرفته در حوزه انتخابیه آنها جلسه داشتم و آقای محمد کعب عمیر نماینده محترم مردم شوش، حسین رییسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار، رمضان علی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و خانم الهام آزاد نماینده مردم نایین، خور و بیابانک بصورت جداگانه مهمانم بودند.

در بررسی هایی که از آخرین وضعیت ارتباطی این مناطق داشتم، برای اطمینان خاطر نمایندگان مردم و اطلاع دقیق تر، تماس هایی را با مردم این روستاها گرفتم و به عنوان وزیر ارتباطات نظر روستاییان عزیزمان را در مورد کیفیت ارتباطی آنها جویا شدم.

در یک مورد متوجه شدم که کیفیت ارتباطات برخی از روستاهای گردشگر پذیر شمال کشور به دلیل افزایش حجم مسافران که حالا جزء در تعطیلات و روزهای آخر هفته، تقریبا در تمام طول هفته هم وجود دارد با تراکم تقاضا مواجه شده و در نتیجه کیفیت ارتباطی آنها پایین آمده که تیم پابه رکاب تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس زارع پور با روستاییان درباره کیفیت اینترنت

تماس زارع پور با روستاییان درباره کیفیت اینترنت