مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-13فرهنگي

یادبود خسرو بامداد برگزار شد/استادی که پدرانه کنار دانشجویانش بود


آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد روز شنبه 21 آبان با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آیین نکوداشت زنده یاد خسرو بامداد، مدرس، محقق، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر عصر روز شنبه 21 آبان با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، خانواده این هنرمند و جمعی از هنرمندان در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امیدوار است در آینده در فضایی مطلوب و دور از غم با یکدیگر گفتگو کنیم، بیان کرد: زنده یاد استاد بادمداد، خسرو خوبان، مرد بزرگی بود.

او معلم بنده بوده و همچنان هست.

منش و دانش او بسیار به من آموخت.

نظری در پایان سخنانش ضمن عرض تسلیت به خانواده زنده یاد بامداد و جامعه هنری گفت: ایشان در قلب من و قلب همه دانشجویانش همیشه زنده است.

او همیشه و در همه جا به ویژه در دانشگاه اراک تمام قد و با همه وجود، سختی ها را به جان می خرید و عاشقانه و پدرانه کنار دانشجویان بود و به آنها تاکید می کرد تا مطالعه کنند و دانش شان را نسبت به هنر نمایش افزایش دهند.

در ادامه مانی بامداد، فرزند این هنرمند فقید، از انتشار تمامی آثار زنده یاد بامداد با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود خسرو بامداد برگزار شد/استادی که پدرانه کنار دانشجویانش بود

یادبود خسرو بامداد برگزار شد/استادی که پدرانه کنار دانشجویانش بود