مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-13ورزشي

جدال برای صعود در جدول؛ پیکان تهران در پی انتقام از شهداب یزد


در جریان نهمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران و در حساس ترین دیدار این هفته، تیم های شهداب یزد و پیکان تهران، قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ در برابر هم صف آرایی می کنند.

- ایسنا/یزد در جریان نهمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران و در حساس ترین دیدار این هفته، تیم های شهداب یزد و پیکان تهران، قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ در برابر هم صف آرایی می کنند.

هفته نهم سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر کشور از امروز یکشنبه 22 آبان ماه پیگیری خواهد شد که در مهم دیدار این هفته قهرمان و نائب قهرمان فصل قبل از ساعت 16 در سالن فدراسیون والیبال تهران به مصاف هم می روند.

پیکان تهران در حالی عصر امروز از زرد پوشان شهداب میزبانی می کند که دو تیم در فینال لیگ برتر فصل گذشته در مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت شهداب یزد با نتیجه سه بر یک بر پیکان غلبه کرد تا دست شاگردان پیمان اکبری از قهرمانی لیگ کوتاه بماند و حال با رقم خوردن این نتیجه در دیدار فینال فصل قبل، می توان گفت که دیدار امروز حکم انتقام از شهداب را برای پیکان دارد.

دیدار امروز که با قضاوت مسعود ذوقی همراه خواهد بود، هشتمین مصاف دو تیم است.

در بازیهای گذشته پنج برد سهم شهدابی ها و تنها دو برد سهم پیکان شده و نکته حائز اهمیت این است که در هیچکدام از این دیدارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال برای صعود در جدول؛ پیکان تهران در پی انتقام از شهداب یزد

جدال برای صعود در جدول؛ پیکان تهران در پی انتقام از شهداب یزد