مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-13سياسي

مخالفان و موافقان کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت چه گفتند؟


در شرایطی کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت تصویب شد که موافقان آن بر لزوم ساماندهی وضعیت اتباع خارجی تاکید کرده و مخالفان، این طرح را مغایر با برخی قوانین کشور می دانستند.

- در شرایطی کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت تصویب شد که موافقان آن بر لزوم ساماندهی وضعیت اتباع خارجی تاکید کرده و مخالفان، این طرح را مغایر با برخی قوانین کشور می دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به عنوان اولین مخالف کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت گفت: این طرح خلاف قانون برنامه ششم است که بر اساس آن باید دولت به صورت سالیانه و یا در طول اجرای قانون برنامه 15 درصد کوچک تر شود؛ در حال حاضر درآمدهای مالیاتی و فروش نفت، هزینه بخش های دستگاهی می شود و حتی دولت برای افزایش حقوق کارکنان از بودجه بخش عمرانی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه مهاجرین نقش وسیعی در کشور دارند، گفت: حداقل یک چهارم جمعیت افغانستان در ایران حضور دارد که باید آن ها را ساماندهی کرد؛ ایجاد سازمان ملی اقامت باعث می شود جمعیت مهاجر بیشتری وارد کشور شود که برای ما خطرناک است.

نمونه آن را در حادثه تروریستی شاهچراغ دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان و موافقان کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت چه گفتند؟

مخالفان و موافقان کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت چه گفتند؟