مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-13سياسي

فعالیت های حوزه گردشگری و صنایع دستی رونق بیشتری می گیرد


مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تحریک تقاضا اهرمی برای رونق گردشگری و صنایع دستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی صبح یکشنبه در نشست با مدیر و شورای معاونین این اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از اهرم های رونق و توسعه حوزه های گردشگری و صنایع دستی تحریک تقاضا بوده که در تسهیلات ابلاغی دیده شده است.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: با این کار یک هدف دو سویه دنبال می شود که هم علاقه مندان به حوزه گردشگری و خرید صنایع دستی از طرح بهره مند خواهند شد و هم موجب رونق تأسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی خواهد بود.

وی ادامه داد: در استان بوشهر هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد و به همین دلیل در خصوص تسهیلات تبصره 18 مشکل کمتری وجود داشته و این نشان از تلاش شما در این حوزه است.

ندایی اضافه کرد: ما در تسهیلات 1401 برای صنایع دستی آورده 20 درصد را حذف کردیم و بانک ها باید طرح های روستایی را به عنوان ضمانت بپذیرند و اگر پروژه ها به روز باشند بی تردید شدنی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های حوزه گردشگری و صنایع دستی رونق بیشتری می گیرد

فعالیت های حوزه گردشگری و صنایع دستی رونق بیشتری می گیرد