مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-13اقتصادي

افزایش 30درصدی افزایش جوجه ریزی در هرمزگان


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از افزایش 30 درصدی جوجه ریزی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زرگرنیا در تشریح آخرین وضعیت تولید مرغ در استان هرمزگان اظهارداشت: در هفت ماهه سال 1401 با تلاش هایی که انجام شد شاهد روند رو به جلوی تولید مرغ در استان بودیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: در این بازه زمانی بالغ بر 11 میلیون 310 هزار قطعه جوجه ریزی در استان هرمزگان انجام شده که منجر به تولید 20 هزار تن گوشت مرغ شده و نیاز بازار تأمین شده است.

زرگرنیا با بیان اینکه در مهرماه سال جاری 2 میلیون و 100 هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است گفت: نسبت به مشابه سال گذشته حدود 30 درصد افزایش جوجه ریزی را ثبت کرده ایم.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: در 20 روز گذشته یک میلیون و 180 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده و پیش بینی می شود با توجه به جوجه ریزی های انجام شده این میزان به حدود 2 میلیون قطعه جوجه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای مرغداری مشکل نقدینگی است، تاکید کرد: پیگیری ها برای تحقق و تأمین تسهیلات سرمایه در گردش جهت کمک به واحدهای مرغداری که مشکل نقدینگی دارند در حال انجام است تا مشکلی در این حوزه مرغداران تهدید نکند و تولید در جامعه همواره پایدار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30درصدی افزایش جوجه ریزی در هرمزگان

افزایش 30درصدی افزایش جوجه ریزی در هرمزگان