مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 00:092022-11-12ورزشي

تاریخ سازی طوفان شریفی برای بوکس استان زنجان


طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی موفق به کسب مدال برنز شد و برای نخستین بار در تاریخ بوکس زنجان به مدال آسیایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد و 109 زن) بوکسور از روز سه شنبه 10 آبان ماه در شهر امان پایتخت اردن آغاز شد و روز شنبه به پایان رسید.

در روز نهم این رقابت ها و در مرحله نیمه نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی آیبک اورالبای دارنده مدال طلای المپیک جوانان 2018 و مدال نقره جوانان جهان 2018 از قزاقستان قرار گرفت و در مصاف با این بوکسور قدرتمند با نتیجه 5 بر صفر مغلوب و به نشان برنز آسیا بسنده کرد.

نصرالله سائلی، رییس هیأت بوکس استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: طوفان شریفی برای نخستین بار در تاریخ بوکس استان زنجان یک مدال برون مرزی را در وزن 92 کیلوگرم کسب کرد.

رییس هیأت بوکس استان زنجان افزود: همچنین محمد کمالی دیگر بوکسور زنجانی که در وزن 60 کیلوگرم اعزام شده بود، موفق نشد مقامی کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی طوفان شریفی برای بوکس استان زنجان

تاریخ سازی طوفان شریفی برای بوکس استان زنجان