مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:342022-11-12اقتصادي

سند آمایش استان ملاک پذیرفتن طرح های توسعه ای اصفهان است


در برخی شهرستان ها با طرح هایی مواجه هستیم که تعریف اقتصادی در استان ندارند که باید طرح های سرمایه گذاران در سراسر استان با دقت و با نگاه کارشناسی بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: ضمن این که از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان استقبال می کنیم و معتقدیم مسیر سرمایه گذاری بایستی روشن و با بیشترین همکاری و هماهنگی در دولت همراه باشد اما از ابتدا پهنه بندی مشخصی در استان تعریف شده است که بایستی به آن متعهد باشیم.

وی ادامه داد: در این پهنه بندی امکانات، زیرساخت ها و بضاعت آبی که در دسترس داریم در نظر گرفته شده که باید این شاخص ها با یکدیگر تطبیق داشته باشند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: این پهنه بندی مبنای مطالعاتی قوی و کارشناسی دارد و ملزم هستیم بر آن مبنا پیش رویم؛ بعضاً در برخی شهرستان ها با طرح هایی مواجه می شویم که اندک تعریف اقتصادی در استان ندارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه طرح های سرمایه گذاران در سراسر استان با دقت و با نگاه کارشناسی بررسی شود، گفت: چراکه در سند آمایش انتظاری از این پهنه تعریف شده که نباید از آن تخطی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش استان ملاک پذیرفتن طرح های توسعه ای اصفهان است

سند آمایش استان ملاک پذیرفتن طرح های توسعه ای اصفهان است