مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-12سياسي

تشکیلات عملیاتی اسراییل در داخل ایران نابود شود


حسین علایی رییس پیشین ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاد دانشگاه به جماران گفت: اگر مردم ایران همچنان حمایت خود را از سیاست تقویت توانمندی هسته ای نشان دهند و اعتراضات داخلی تمام شود و امید آمریکا و اسراییل به تغییر حکومت در ایران از بین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین علایی رییس پیشین ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاد دانشگاه معتقد است که گرچه چارچوب برجام، مطلوب دولت ایران نیست، ولی امضای توافق برجام در کوتاه مدت به نفع مردم ایران است .

متن گفت و گوی جماران با حسین علایی رییس پیشین ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاد دانشگاه در پی می آید: اخیرا میان ایران و عربستان به واسطه فعالیت خشونت گرایانه شبکه اینترنشنال  دچار بحران شده است و مسئولان عالی امنیتی و نظامی کشورمان تهدیداتی را در این زمینه نسبت به واکنش اسران بیان کرده اند.

چشم انداز این نزاع تازه میان دو کشور چیست و پیش بینی شما از مسیر پیش روی آن چیست؟ ایران و عربستان دو قدرت منطقه ای و دو کشور مسلمان و همسایه و قوی هستند که چنانچه بتوانند اختلافات خود را کاهش دهند و یا تعارضات با یکدیگر را حل کنند، تأثیر بسیار زیادی در توسعه امنیت در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات عملیاتی اسراییل در داخل ایران نابود شود

تشکیلات عملیاتی اسراییل در داخل ایران نابود شود