مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-12پزشكي

مراجعه 347 خوزستانی به بیمارستان در پی بارندگی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 347 شهروند خوزستانی بر اثر مشکلات تنفسی ناشی از بارش های پاییزی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حبیب حی بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش های 2 روز اخیر در خورستان، تعدادی از هم استانی ها به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی گفت: در پی بارش های 2 روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد 347 نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه به گروه های پرخطر در بارش پاییزی اشاره کرد و افزود: افراد و گروه های پرخطر با سابقه ابتلای به آسم و آلرژی و افرادی که سابقه تنگی نفس به دنبال بارندگی پاییزی در سال های قبل را دارند توصیه می شود به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی افزود: همچنین مبتلایان به بیماری مزمن داخلی از قبیل بیماری های قلبی، عروقی و کلیوی، همچنین  کودکان نیز توصیه می شود از قرار گرفتن در محیط بیرون خودداری کنند.

  حی بر ادامه داد: هنگام بارش پاییزی حداقل تا 24 ساعت پس از قطع بارش از فعالیت ورزشی در هوای آزاد خودداری شود و افراد پرخطر در صورت نیاز به خروج از منزل، از ماسک مناسب استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 347 خوزستانی به بیمارستان در پی بارندگی

مراجعه 347 خوزستانی به بیمارستان در پی بارندگی