مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-12سياسي

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین


مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین از برگزاری برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در این استان در دو بخش عمومی و تخصصی خبر داد.

- مرتضی امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال قزوین که از 25 تا 27 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد اظهار کرد: امسال دو رویداد مجزا در این زمینه در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره نخست به صورت عمومی با تولیدات مردمی در فضای مجازی تحت عنوان جشنواره تولید محتوا و جشنواره دوم نیز جشنواره ای تخصصی برای تولید محتوا و مخصوص تیم های فعال در عرصه دیجیتال است که از 25 تا 27 آبان برگزار می شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین ادامه داد: سه موضوع تأثیر هنر در روزمرگی های یک بانوی قزوینی، قزوین قطب مهم کشاورزی کشور و چالش های پیش روی صنعت گردشگری در استان محورهای جشنواره عمومی بودند.

این مسئول گفت: شرکت کنندگان در بخش تخصصی در بخش های انیمیشن، نرم افزار و بازی موبایلی به صورت گروهی با هم رقابت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این رویداد برای دومین بار در قزوین و برای چهارمین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای گروه ها رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین