مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-12سياسي

استاندار گیلان: مشکل پسماند با پشت میزنشینی حل نمی شود


استاندار گیلان با بیان اینکه مشکل پسماند با پشت میزنشینی حل نمی شود، گفت: هیچ بهانه ای برای عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی متولی در مدیریت زباله سراوان را نمی پذیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند و ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه اظهار کرد: پسماند بزرگترین چالش استان است که مدیریت آن باید جهادی و فارغ از اقدامات معمول باشد و با پشت میزنشینی به نتیجه مطلوب نمی رسد.

  وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهوری نسبت به مساله حفظ محیط زیست و پسماند گفت: به سبب اهمیت موضوع، جلسات تخصصی مدیریت پسماند توسط حوزه معاونت عمرانی بصورت هفتگی برگزار می شود و اقداماتی نیز در جهت بهبود وضعیت موجود در حال اجراست که لازم است بصورت جدی تری دنبال شود.

  نماینده عالی دولت در گیلان به وعده خود به مردم استان درخصوص بازگرداندن سراوان به طبیعت اشاره کرد و افزود: هیچ بهانه ای برای عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی متولی در مدیریت زباله سراوان را نمی پذیرم.

  استاندار گیلان تفکیک از مبدا را الزامی برای مدیریت زباله در عرصه های مختلف استان خواند و بیان کرد: مدیریت پسماند یکی از مهم ترین گام ها و ابزارها برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار است که در این زمینه یکی از استر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: مشکل پسماند با پشت میزنشینی حل نمی شود

استاندار گیلان: مشکل پسماند با پشت میزنشینی حل نمی شود