مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-12اقتصادي

تصویب پرداخت 72 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ویژه مشاغل خانگی صنایع دستی مشهد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد از تصویب تسهیلات بانکی ویژه توسعه مشاغل خانگی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- حسین امیرکلالی اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و توسعه اشتغال در این شهرستان و با اطلاع رسانی و پیگیری صورت گرفته مبنی بر معرفی واجدین شرایط و متقاضیان استفاده از تسهیلات بانکی کم بهره، از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه تعداد 42 پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت بیش از 82 میلیارد ریال تسهیلات به کار گروه استان واقع در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده اند که از این میزان پرداخت 72 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

امیرکلالی گفت: پرونده های تشکیل شده و معرفی شده شامل 42 مورد از هنرمندان صنایع دستی مستقل و کارگاه های صنایع دستی با نیروهای پشتیبان بوده است که با دریافت این میزان تسهیلات بانکی نسبت به تجهیز و تکمیل و توسعه امکانات و تجهیزات خود اقدام خواهند کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنرمندان صنایع دستی مشهد در 85 رشته صنایع دستی فعالیت دارند که در این راستا بیش از 2000 پروانه فعالیت انفرادی، کارگاهی و کارت شناسایی صنایع دستی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پرداخت 72 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ویژه مشاغل خانگی صنایع دستی مشهد

تصویب پرداخت 72 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ویژه مشاغل خانگی صنایع دستی مشهد