مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-12اقتصادي

کارگاه های تولیدی صنایع دستی از مالیات معاف شدند


سرپرست اداره کل حمایت از تولید صنایع دستی از اجرای معافیت 100 درصدی کارگاه های تولیدی صنایع دستی در تمام مناطق کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمدحسین عسکرپور، سرپرست اداره کل حمایت از تولید صنایع دستی امروز ـ شنبه ـ 21 آبان 1401 با اعلام این خبر افزود: بر اساس ماده 142 قانون مالیات ها، درآمد کارگاه های فرش دستباف، صنایع دستی و شرکت های تعاونی و اتحادیه های تولیدی مربوطه از پرداخت مالیات معاف است.

سرپرست اداره کل حمایت از تولید صنایع دستی اضافه کرد: این قانون در حال حاضر برای تمام کارگاه های صنایع دستی و فعالان این حوزه با نظارت این وزارتخانه در حال اجرا است و فعالان حوزه صنایع دستی و دارندگان کارگاه ها برای برخورداری از این معافیت باید در موعد مقرر اظهارنامه خود را کامل کنند و به اداره مالیات تحویل دهند.

او گفت: چنانچه فعالان حوزه صنایع دستی در سراسر کشور درباره اجرای این قانون نیازمند راهنمایی هستند و یا با مشکل روبه رو شدند، می توانند به ادارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های تولیدی صنایع دستی از مالیات معاف شدند

کارگاه های تولیدی صنایع دستی از مالیات معاف شدند