مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:112022-11-12اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: مدرسه سازی در پاکدشت به دلیل فرسودگی و مهاجرپذیری اهمیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: سرعت بالای مهاجرت و فرسودگی مدارس سبب شده تا توجه به حوزه مدرسه سازی در شهرستان پاکدشت از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی گفت: این شهرستان به دلیل نزدیکی به پایتخت و پوشش دادن به شهرستان های اطراف تهران، از نرخ مهاجرت زیادی برخوردار است و علاوه بر هموطنان ایرانی، تعداد زیادی از اتباع را نیز در خود جای داده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: بدون شک سفر همراه با خیر و برکت رییس جمهور، به حوزه مدرسه سازی در شهرستان پاکدشت نیز توجه ویژه ای شده و تلاش می کنیم تا مشکلات این بخش مهم برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، عملیات اجرایی احداث یک مدرسه 6 کلاسه خیرساز به همت خیر نیک اندیش خدیجه نورافکن خوشدل با اعتبار 20 میلیارد ریال در خاتون آباد شهرستان پاکدشت آغاز شد همچنین یک باب مدرسه هشت کلاسه خیرساز با اعتبار 120 میلیارد ریال در روستای جمال آباد از توابع بخش شریف آباد پاکدشت و یک باب مدرسه 12 کلاسه پناهندگان با اعتبار 150 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مدرسه سازی در پاکدشت به دلیل فرسودگی و مهاجرپذیری اهمیت دارد

وزیر آموزش و پرورش: مدرسه سازی در پاکدشت به دلیل فرسودگی و مهاجرپذیری اهمیت دارد