مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-12فرهنگي

شاهکار «لارسن» ادامه دار می شود


یک نویسنده زن سوئدی جلد جدید مجموعه رمان های پرفروش «هزاره» که نخستین بار به قلم «استیگ لارسن» نویسنده و روزنامه نگار فقید نوشته شده بود را روانه بازار کرده است.

- یک نویسنده زن سوئدی جلد جدید مجموعه رمان های پرفروش هزاره که نخستین بار به قلم استیگ لارسن نویسنده و روزنامه نگار فقید نوشته شده بود را روانه بازار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، کارین اسمیرنوف (Karin Smirnoff) یک نویسنده سوئدی و نخستین زنی است که مجموعه رمان های پرفروش هزاره اثر استیگ لارسن را ادامه داده است.

جلد جدید این مجموعه با عنوان دختری در چنگال عقاب و به قلم کارین اسمیرنوف منتشر شد.

سه جلد نخست مجموعه هزاره با عنوان های دختری با خالکوبی اژدها ، دختری که با آتش بازی کرد و دختری که به لانه زنبور لگد زد توسط استیگ لارسن نویسنده و روزنامه نگار سوئدی نوشته شد و پس از درگذشت ناگهانی او در سال 2004 به ترتیب منتشر شدند.

لارسن قصد داشت این مجموعه رمان ها را به 10 جلد برسد، درنتیجه در سال 2015 یک نویسنده سوئدی دیگر به نام دیوید لاگرکرانتس جلد چهارم این مجموعه را با عنوان دختری در تار عنکبوت منتشر کرد.

لاگرکرانتس از که سوی بنیاد لارسن انتخاب شده بود علاوه بر جلد چهارم دو جلد دیگر از این مجموعه با عنوان های دختری که چشم در ازای چشم می گیرد و دختری که دو بار زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار «لارسن» ادامه دار می شود

شاهکار «لارسن» ادامه دار می شود