مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-12حوادث

اطفای حریق یک کارگاه مبل سازی در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از حریق گسترده کارگاه مبل در خیابان شهید رمضانی خبر داد و گفت: این حریق با تلاش 50 آتش نشان اطفا شد.

- محمدهادق قانع شنبه 21 آبان به خبرنگاران گفت: ساعت 6 و 22 صبح امروز وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی واقع در خیابان شهید رمضانی شیراز گزارش شد و با توجه به گستردگی آتش، پنجاه آتش نشان از 10 ایستگاه عملیاتی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها و منازل اطراف اطفاء شد، در تشریح جزییات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله 1000 متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی رخ داده بودو به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به کارگاه ام دی اف مجاور و منازل مسکونی بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در ادامه عنوان کرد: به دلیل وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق دشوار شده بود.

قانع افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن بعد از سه ساعت تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق یک کارگاه مبل سازی در شیراز

اطفای حریق یک کارگاه مبل سازی در شیراز