مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-12اقتصادي

آبرسانی به 20 هزار روستای کشور در دستور کار است


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از آبرسانی به 20 هزار روستای کشور در قالب طرح جهاد آبرسانی طی امسال و سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اتابک جعفری صلح امروز در سفر دو روزه به همدان، در بازدید از پروژه های آب و فاضلاب ملایر، بهار و ویژه تر دیده شد.

جعفری با بیان اینکه در شهر ملایر نیز پروژه انتقال آب از سد کلان در دستور کار است یادآور شد: فاز نخست این پروژه اجرایی شده و فاز دوم آن جزو پروژه های ویژه ما خواهد بود.

وی با اشاره به وجود 20 هزار روستا در سراسر کشور در خصوص تامین آب در روستاها خاطرنشان کرد: 10 هزار روستا در قالب پروژه های محرومیت زدایی (جهاد آبرسانی) با همکاری سپاه پاسداران و بخش خصوصی(خیرین) ظرف دو سال آینده آبرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: علاوه بر 10 هزار روستا که سال آینده آبرسانی می شود، 10 هزار روستای دیگر نیز در برنامه آبرسانی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های مرتبط با حوزه فاضلاب اشاره و بیان کرد: در این زمینه رایزنی ها به منظور جذب سرمایه گذار در دست انجام است تا از این محل، پساب استحصال شده از تصفیه خانه فاضلاب جایگزین آب مورد استفاده در صنعت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 20 هزار روستای کشور در دستور کار است

آبرسانی به 20 هزار روستای کشور در دستور کار است